Deset otázek, které v AJ Produkty často slýcháme
Když zavolám na zákaznickou linku, budu mluvit s člověkem z masa a kostí?
Ano, žádný automat vás nečeká. Osobní kontakt se zákazníky je naší prioritou. Všem požadavkům pozorně nasloucháme a žádnou otázku nepokládáme za zbytečnou, chceme vám totiž nabídnout ten nejlepší možný servis. Ať už máte dotaz ohledně parametrů výrobku, dodací lhůty, platebních detailů nebo chcete objednávku zadat po telefonu, s klidem se obraťte na naši zákaznickou linku, email nebo chat.
Prodáváte pouze kancelářský nábytek?
Zdaleka ne. Nabízíme paletové regály, pracovní stoly, šatní skříňky a mnoho dalšího, i když právě kancelářský nábytek je jednou ze stěžejních oblastí naší nabídky. Spíš než jako prodejci kancelářského nábytku se vidíme jako dodavatelé komplexních řešení pro příjemnější pracoviště. Najdete u nás téměř všechno, co byste mohli k optimalizaci svého pracoviště potřebovat, ať už se jedná o kancelář, sklad či dílnu.
Máte veškeré zboží skladem?
Ano i ne. Všech 15 000 výrobků se nám na sklad nevejde, ale naprostou většinu produktů z posledního 476stránkového katalogu odesíláme ze skladu v Halmstadu bezodkladně. Přibližně 80 % všech objednávek je tvořeno pouze 20 % položek, a tyto nejvyhledávanější výrobky skladem držíme.
Předpokládaný termín dodání je v e-shopu uveden u každého výrobku zvlášť. Většina položek se ze skladu expeduje v průběhu jednoho týdne.
Nabízíte řešení pro zvýšení efektivity skladu?
Ano, a dokonce se na to specializujeme! Pomůžeme vám maximalizovat počet paletových míst, optimalizovat skladování drobného zboží nebo do stávajícího prostoru doplnit další vybavení, jako jsou balicí stoly či nejrůznější vozíky, tak, aby byla práce ergonomická, jak jen to jde. Zavolejte a podělte se s námi o svou vizi a my ji zrealizujeme.
Stejně všechny výrobky pocházejí z Asie, že?
Budete se divit, ale ne. Náš sortiment dělíme do čtyř skupin: 30 % vzniká kompletně v naší režii, od návrhu po výrobu v našich vlastních závodech sídlících v Polsku a na Slovensku, 30 % nakupujeme od švédských dodavatelů, 30 % má původ jinde v Evropě a jen zbývajících 10 % pochází od vybraných výrobců z Asie.
Potřebuji zařídit novou kancelář. Pomůžete mi?
Rádi! Zařízení zbrusu nového prostoru je velká zodpovědnost, která je hodna specializovaného týmu odborníků na interiérový design – a tím my jsme! Náš projektový tým s vámi projde celým procesem od plánování po stěhování, bez ohledu na to, jestli se jedná o jednu místnost nebo celou kancelářskou budovu. Žádný projekt pro nás není příliš malý nebo příliš velký.
Nabízíte i montáž na místě?
Ano. Rádi se postaráme o všechno počínaje zpracováním telefonické objednávky a instalací nového vybavení na místě konče. Poskytujeme kompletní servis, který naši zákazníci velmi oceňují.
Jste opravdu rodinná firma?
Společnost AJ Produkty byla založena Andersem Johanssonem, kterému bylo v té době pouhých 19 let a pro pojmenování firmy využil své iniciály. Stalo se tak ve švédském městě Hyltebruk a psal se rok 1975. Od samého začátku bylo cílem usnadňovat, zpříjemňovat a zefektivňovat práci v kancelářích a skladech. V současnosti mají AJ Produkty pobočky v 19 evropských zemích a stále patří rodině zmiňovaného A. J.
Proč AJ Produkty sponzorují sport?
Velice rádi pomáháme lidem dostat ze sebe to nejlepší, a je jedno, jestli zrovna sedí v kanceláři nebo se potí na stadionu. Od roku 1989 každoročně sponzorujeme MS v ledním hokeji. Naše logo tak možná znáte z mantinelů nebo dresů rozhodčích, protože oni – stejně jako naše výrobky – jsou nenápadní, a přesto na nich velmi záleží.
Co děláte pro udržitelnost?
Při vývoji nových výrobků se odjakživa zajímáme o dopad jejich výroby na životní prostředí. Od všech dodavatelů očekáváme totéž. Na celý proces se snažíme dívat z dlouhodobého hlediska a vliv na naši planetu nám není lhostejný. Důkazem toho budiž certifikace ISO 9001 a ISO 14001, která nás zavazuje k úspoře energie i materiálových zdrojů a minimalizace dopadu našich aktivit na životní prostředí.
Nenašli jste odpověď na svou otázku? Neváhejte a kontaktujte nás!