Tipy na chytré úložné prostory do kanceláře

Tipy na chytré úložné prostory do kanceláře

Chytré úložné systémy zpříjemní a zefektivní práci ve firemní i domácí kanceláři. S dobrým úložným prostorem je snazší udržovat pořádek. Přihrádky na dopisy, stojany na časopisy a pořadače na dokumenty vám pomohou vyhnout se přeplněným pracovním plochám. Vyhněte se zamotaným kabelům a nepřehledným pracovním stolům díky našim tipům na kancelářské úložné prostory, které mají smysl.
Dobře zásobený ocelový regál v kanceláři

Vyberte si správný úložný nábytek

Různé druhy regálů jsou vhodnou volbou pro ukládání kancelářských pořadačů a knih, které musí být snadno přístupné. Získáte tak dobrý přehled a můžete si snadno vybrat, co potřebujete. Vyberte si regál s nastavitelnými policemi, abyste mohli přizpůsobit vzdálenosti podle obsahu.

Kancelářské skříně vám umožní skrýt citlivé materiály a předměty, které nemusíte používat každý den. Pokud je třeba uvnitř uložit důvěrné dokumenty nebo cennosti, zvolte skříň se zámkem.

Zásuvkové kontejnery jsou ideální pro ukládání dokumentů a drobných předmětů. Umístěte je pod stůl, abyste ušetřili místo, nebo zvolte vyšší verzi, která zároveň funguje jako další pracovní plocha. Pojízdný zásuvkový kontejner s kolečky lze přemisťovat podle potřeby.

Praktické skříňky na klíče vám umožní přehledně uložit všechny klíče na jedno místo a zároveň i zabezpečit přístup k nim.

Používejte praktická úložná řešení

Promyslete si, kde by měly být jednotlivé položky uloženy a jak by měly být uspořádány. Položky, se kterými pracujete nejčastěji, by měly být nejsnáze dostupné. Související položky seskupte a uložte je na jednom místě. Tak rychle najdete to, co hledáte. Udržujte pořádek na svém pracovním stole pomocí praktických řešení.

Kancelářské pořadače lze využít k mnoha účelům, například jako poličku na třídění pošty, třídění papírů z tiskárny, úložný prostor pro průběžné pracovní dokumenty nebo další plochu u stolu.

Úložné boxy jsou vhodné pro předměty, které se nepoužívají denně. Boxy stejné barvy a designu působí jednotným a uklizeným dojmem. Umístěte je na polici a v případě potřeby je označte.

Stojany na časopisy udržují časopisy, brožury, noviny a papíry uspořádané. Vypadá to mnohem úhledněji, než když jsou rozházené po stolech a policích.

Štítkovače se hodí ro rychlé vytvoření úhledných štítků. Označte krabice, pořadače a úložné přihrádky, abyste odstranili zmatek v tom, kde mají být věci uloženy.

Kartotéky se závěsnými složkami usnadňují nalezení správného dokumentu u kanceláří, které pracují s mnoha dokumenty a vyžadují přehled. Pokud zvolíte pojízdnou kartotéku, můžete vše snadno přenést ke stolu a po skončení práce to zase vrátit na správné místo. Pro citlivé dokumenty si vyberte skříň nebo kartotéku se zámkem. Existují také ohnivzdorné kartotéky.
Přehledný psací stůl s odpovídajícím zásobníkem na dopisy, stolním stojanem, zásobníkem na časopisy, zásuvkou na poznámky a košem na odpadkový papír.

Udržujte pořádek na psacím stole

Stolový paraván usnadňuje udržování čistoty na pracovním stole. Můžete si jej přizpůsobit podle svých představ, například pomocí lampy, háčků a poliček. Připevněním držáku na obrazovku počítače uvolníte více místa na stole.

Kabely schováte pomocí různých doplňků určených k organizaci kabelů, jako je držák na kabely nebo svazkovací spirála. Pro zamotané nabíječky mobilních telefonů a kabely sluchátek jsou řešením speciální držáky. Jsou samolepicí, takže je můžete připevnit tam, kde jsou nejvíce potřeba.

Zásuvky pod stůl namontované pod deskou stolu jsou prostorově úsporným a chytrým řešením pro ukládání předmětů, které potřebujete mít snadno dostupné.

Stolní organizér s několika přihrádkami shromažďuje pera, gumy, kancelářské sponky a další drobné předměty. S praktickým úložným prostorem na psacím stole se vám bude lépe organizovat.

Jak nejlépe zorganizovat pracovní prostor
Skříňky v různých výškách s praktickými posuvnými dveřmi
Skříň MODULUS XL
Držák na kabely s prodlužovacím kabelem pod stolem
Držák na kabely
965 Kč
Žena vytahuje úložný box ze skříně s posuvnými dveřmi

Rutiny pro pořádek a organizaci

Pokud několik z vás sdílí jednu kancelář, je dobré nastavit postupy společně, aby každý věděl, co platí. Dohodněte se na tom, kde a jak se budou ukládat společné předměty. Ušetříte čas a minimalizujete podráždění, když nikdo nebude muset zbytečně hledat. Společně se snáze vyhnete nepořádku v kanceláři.

Vyhraďte si alespoň jeden den v roce na vyklizení věcí, které již nejsou potřeba nebo jsou zastaralé. V průběhu času se mohou z různých důvodů měnit potřeby skladování a řešení je třeba aktualizovat nebo efektivněji reorganizovat. Využijte této příležitosti a podělte se o své nejlepší tipy na skladování.

Zvykněte si vždy po skončení ukládat zpět to, co jste použili. Věci mají tendenci se hromadit nebo je nelze najít, protože jsou na špatném místě. Dobré návyky jsou klíčovou složkou organizované kanceláře.

Udržujte svůj vlastní pracovní prostor uspořádaný. Nepořádek na pracovním stole nepůsobí přívětivým dojmem, když do kanceláře přijde návštěva. 


Jaký regál vybrat do kanceláře?

Co potřebujete do kanceláře?

Časté dotazy

Dobré skladování s přehledným označením usnadňuje vytvoření kanceláře v malém prostoru. Vysoký regál toho pojme hodně. Položky, které používáte nejméně, ukládejte nahoře.
Organizér na psací stůl udržuje povrch stolu čistý od propisek a drobných předmětů. Dopisy a papíry potřebují úložné řešení. Kabely schovejte pomocí držáku na kabely.
Naplánujte si dobré a přehledné skladování. Všem zaměstnancům usnadníte každodenní práci, když dokumenty a materiály snadno najdou.
Díky otevřeným regálům jsou materiály snadno viditelné a přístupné. Skříně mají tu výhodu, že pokud máte mnoho položek, které je třeba uložit, kancelář vypadá méně přeplněná.

Ať vám neunikne žádná důležitá novinka…

Přihlašte se k odběru našeho newsletteru a nechte si zasílat tipy na nové výrobky, zajímavé články a upozornění na speciální nabídky přímo do vašeho emailu.
Prosím vyčkejte...