Interiérové koncepty připravené k použití

Interiérové koncepty připravené k použití = jedna výzva - pět řešení

Zařízení kanceláře může být skutečnou výzvou a investicí. Je toho hodně, na co je třeba myslet, abyste vytvořili prostředí, které bude krásné a funkční zároveň. Společnost AJ Produkty by vám s tím ráda pomohla.
Společnost AJ Produkty vytvořila pět stylových konceptů připravených k použití, každý s kompletním výběrem nábytku, které vám usnadní vybavení kanceláře a zároveň zajistí její elegantní vzhled. Zde jsou některé z výhod nových konceptů

  • Na výběr je několik stylů! Bez ohledu na to, zda dáváte přednost střízlivému a strohému interiéru, nebo chcete barevnější a hravější design, existuje sestava, která vám bude vyhovovat.

  • Promyšlená řešení. Stylové koncepty společnosti AJ Produkty jsou speciálně navrženy tak, aby zohledňovaly všechny situace, které mohou během pracovního dne nastat. Od práce u stolu a soustředění přes schůzky různých velikostí u konferenčního stolu až po spontánní rozhovory a přestávky na kávu, kde je potřeba pohodlné sezení.

  • Jeden obchod na jednom místě. Pro kompletní řešení stačí jeden nákup.

  • Můžete se soustředit na vzhled a spolehnout se, že společnost AJ Produkty se zaměří na praktičtější detaily, jako je dobrá ergonomie, pohodlí a funkčnost.

Stručně řečeno - tyto stylové koncepty obsahují vše potřebné k vytvoření produktivního pracovního dne a Radosti v práci.

Moderní a stylový  

Podívali jsme se blíže na jeden z konceptů Moderný & Stylový. Je určen pro ty, kteří chtějí vytvořit harmonické pracovní prostředí, které usnadňuje soustředění a koncentraci.

  • Minimalizuje rušivé vlivy z okolí.

  • Vytváří klidné, střídmé pozadí bez ostrých kontrastů.

  • Umožňuje soustředit se na práci. Díky tomuto stylu vás nebudou rozptylovat silné vizuální vjemy ani nebudete mít pocit, že design interiéru soupeří s vaší prací.

Tři tipy, jak do kancelářského prostředí vnést více přírodních prvků


Tři tipy, jak vnést do kancelářského prostředí více energie a vlídnosti

  1. Snadným způsobem, jak do kancelářského prostředí vnést více přírodních prvků, je přidat zelené rostliny, ale nevkládejte do něj jen několik náhodně vybraných rostlin - snažte se o rozmanitost tím, že budete měnit tvar a velikost listů, abyste dosáhli harmoničtější kompozice.

  2. Přidejte detaily ze dřeva a kamene. Nábytek, na kterém je vidět kresba dřeva a vzory kamenů mají přirozenou nepravidelnost ve svém projevu, mohou působit uklidňujícím dojmem a rozbít jednobarevné povrchy. Nejlepší je však správné množství. Příliš mnoho nepravidelností v místnosti může mít opačný účinek a vytvořit pocit nepořádku.

  3. Přemýšlejte o střídání materiálů i textur v místnosti. Nechte hladké sklo a malované povrchy setkat s drsnějšími textiliemi a strukturovanými koberci, abyste dodali místnosti více charakteru - i když jsou barvy nábytku tón v tónu. Světlo má také na co dopadat a vytváří přirozené stínové efekty ve srovnání s hladkými povrchy.
Dřevěné stoly neodrážejí dopadající denní světlo tak jasně jako bílý povrch a je méně pravděpodobné, že budou způsobovat oslnění nebo pohlcovat tolik světla jako černé stoly.

Tipy pro lepší soustředění v otevřených kancelářích

Otevřené kanceláře umožňují využít více z každého metru čtverečního podlahové plochy, ale také vytvářejí problémy, pokud jde o klid a ticho na pracovišti. Tři tipy na řešení:

  1. Při práci z domova se často cítíte efektivněji, protože vás neruší ani nepřerušují kolegové. Tento problém můžete vyřešit instalací akustických panelů jako zástěn mezi pracovními místy. Ty odfiltrují nejen zvuk hlasů, ale také kroky a škrábání židlí v sousedních kancelářích.

  2. Paravány také pomáhají blokovat výhled na ostatní pracovní místa, což je pro schopnost soustředění důležitější, než by si mnozí mohli myslet. Někdy stačí vidět hromady papírů, úkoly nebo dokonce řeč těla někoho jiného, abyste zareagovali a začali komunikovat.

  3. Vytvořením míst k sezení pro spontánní schůzky v kanceláři, která by měla být pokud možno v určité vzdálenosti od pracovních stolů, povzbudíte každého, kdo si potřebuje promluvit, aby si tam šel sednout. Pomůžete tak předejít mnoha vyrušováním, která se vyskytují v kancelářích typu open space.

Regulace zvuku a Clear Sound

S nábytkem můžete udělat mnoho pro vytvoření příjemnějšího akustického prostředí.

  • Vybavte ho měkkými materiály, jako jsou koberce a čalouněný nábytek, které působí jako pohlcovače zvuku.

  • Mějte na paměti, že regály na knihy a otevřené úložné systémy pomáhají rozbíjet a rozptylovat zvuk. Naopak uzavřené skříně a zásuvky mají tendenci hluk odrážet.

  • Vyberte si správný nábytek. Pokud zaměstnanci potřebují v otevřené kanceláři soukromí, klid a ticho, je ideálním řešením křeslo, například Clear Sound.

  • Vytvořte místa pro spontánní diskuse, telefonní hovory nebo online schůzky a umístěte je v určité vzdálenosti od pracovních stolů, pokud chcete zabránit rušení ostatních lidí.

 

Tři způsoby optimalizace otevřeného prostoru pomocí mobilních úložných modulů

  1. Chcete-li dosáhnout většího prostoru v otevřené místnosti, můžete použít regály a skříně jako rozdělovače místností. Jejich použitím jako stěn vytvoříte prostor v místnosti. Tipy! Vyberte si regály na kolečkách a v případě potřeby můžete snadno a rychle změnit jejich uspořádání!

  2. Paravány v podobě nízkých skříněk a regálů v otevřené kanceláři také zlepšují akustické prostředí. Hřbety a obaly knih rozbíjejí zvuk a snižují ozvěnu.

  3. Skryté úložné prostory mohou pomoci regulovat smyslové vjemy a omezit rušivé vlivy. Každému, kdo se cítí nepříjemně v neuklizeném prostředí a obtížně se soustředí, pomohou skříně s rolovacími dveřmi a zásuvkové skříňky, aby nebylo vidět nic, co se nepoužívá. Díky tomu nejenže kancelář vypadá uklizeněji, ale také nerozptyluje pozornost lidí, kteří pracují na jiných věcech. 

6 tipů při výběru kancelářské židle

Víte, na co se zaměřit při zkoušení kancelářské židle? Je dobré mít připravený tento kontrolní seznam, aby vám neunikly žádné důležité detaily.

  1. Má židle nastavitelnou výšku?
    Výška kancelářské židle by se měla pohybovat v rozmezí 41-45 cm od podlahy k sedací ploše (podle toho, jak jste vysocí a jak vysoký je stůl, u kterého sedíte). Měli byste být schopni sedět s chodidly naplocho na podlaze a s horní částí těla ve správné výšce vzhledem ke stolu. Neměli byste mít ohnutá zápěstí, abyste dosáhli na klávesnici, a měli byste se dívat přímo před sebe na obrazovku. Protože lidé jsou různě velcí, je dobré mít židle s nastavitelnou výškou.

  2. Jaké je vaše držení těla, když sedíte?
    Podporuje vaše židle spodní část zad? Nebo jste shrbení dopředu s ohnutým krkem? Abyste při práci u stolu ulevili svým zádům, měli byste mít opěradlo, které se dotýká spodní části zad, abyste mohli část váhy z dolní části těla přenést na horní část.

  3. Poskytuje sedák židle oporu a úlevu celému stehnu? 
    V závislosti na tom, jak dlouhé máte nohy, mohou být některé židle vnímány jako příliš úzké nebo příliš velké. Mějte také na paměti, že pod vaším kolenem by měl být volný prostor velikosti pěsti v přední části sedáku, tj. mezi sedákem a kolenním záhybem. Tam leží vaše cévy a nervy zcela povrchově, a pokud sedací plocha tlačí na toto místo, dochází k útlaku nohy a zhoršení krevního oběhu, což může vést k různým problémům, včetně otoků dolních končetin a chodidel.

  4. Sedíte naplocho? 
    Raději si vyberte kancelářskou židli, u které lze sedák naklonit. V ideálním případě by měl být přední okraj o několik centimetrů níže než zadní okraj, abyste při práci u stolu měli záda a krk v dobré poloze. Nejergonomičtější při práci u stolu je nesedět naplocho, ale skončit v mírně předkloněné poloze. 

  5. Můžete měnit způsob sezení? 
    Je důležité, abyste během dne čas od času měnili polohu sezení. Jedním ze způsobů, jak toho dosáhnout, je zvolit si židli, která vám umožní otočit se od stolu a má opěradlo, které se sklopí, když si chcete udělat přestávku nebo třeba vést dlouhý telefonní rozhovor.

  6. Máte podepřené ruce?
    Područky, které jsou výškově nastavitelné a lze je posouvat do stran, vám pomohou odlehčit vašim pažím a svalům na krku, ramenou a zádech. Pokud na to máte v kanceláři místo, je taková židle vhodnější, ale je důležité, aby se nastavení dalo upravit tak, aby vyhovovalo vašemu tělu a výšce vašich loktů. Příliš nízké nebo příliš vysoké područky mohou způsobit, že se vaše ruce budou cítit nepohodlně.
Věděli jste, že?
Klíčem ke zdravějšímu pracovnímu životu je několikrát během dne změnit pracovní polohu. To znamená, že je dobré nabízet různé možnosti sezení, aby zaměstnanci mohli přecházet mezi klasickou kancelářskou židlí a aktivní ergonomickou židlí. Možná si myslíte, že na střídání způsobu sezení a stání příliš nezáleží - ale běžný 40hodinový pracovní týden ve skutečnosti odpovídá 2080 hodinám - ročně.
Věděli jste to? Pět nohou je více než čtyři.
Věděli jste, že kancelářské židle s rámem jsou stabilnější, pokud mají pět a více nohou? Pokud mají pouze čtyři, hrozí větší riziko, že se převrátí nebo se vyvedou z rovnováhy, když přenesete váhu nebo se pro něco natáhnete. Pokud má základna židle pouze čtyři nohy, měla by být židle navržena tak, aby těžiště bylo co nejníže, aby se předešlo riziku převrácení.

5 tips when choosing the shape of the conference table  

Kulaté stoly
+ Kulaté stoly usnadňují všem účastníkům schůzky vzájemný kontakt.

- Kulaté stoly často zabírají více místa a potřebují kolem sebe více prostoru, aby si lidé mohli roztáhnout židle a pohodlně se posadit. Ne ve všech konferenčních místnostech je na to místo.

Obdélníkové stoly
+ Obdélníkové stoly jsou pravděpodobně nejběžnější formou konferenčních stolů a mohou být vhodnější na schůzkách, kde máte často "stranu zákazníků" a "stranu firmy". Zjednodušuje to schůzky, kde se někteří lidé předem neznají, protože během jednání nebo projektové schůzky mohou snadno identifikovat, kdo pro kterou stranu pracuje.

- Obdélníkové stoly mohou způsobit, že skončíte daleko od osoby, která právě mluví, a stanete se méně společenskými, protože je obtížnější udržovat oční kontakt s ostatními.


Stoly ve tvaru lodi
+ Tvar lodi znamená, že lidé sedící podél okrajů mohou lépe navázat oční kontakt s lidmi sedícími uprostřed nebo na vzdáleném konci stolu. Díky zaobleným hranám se také deska stolu zdá být hladší než obdélníkový konferenční stůl stejné délky.

- Desky stolů ve tvaru lodiček jsou mírně zaoblené, což může být nevýhodou, pokud je budete používat i pro větší prezentace, kde je třeba rozložit dokumenty, protože rohy stolu se poněkud zúží.

Tipy při výběru židlí do konferenční místnosti

Správné rozměry
Pokud židle nejsou výškově nastavitelné a jsou určeny pro použití v konferenční místnosti, zkontrolujte výšku sedáku a výšku stolu (maximální doporučená vzdálenost mezi sedákem a deskou stolu je 27-30 cm). Nastavitelné židle jsou flexibilnější, protože se hodí k více stolům a umožňují pohodlné sezení všem bez ohledu na výšku. Pokud si zakoupíte hotový set sestávající ze stolu a židlí, AJ pro vás již vyřeší ideální vzdálenost.

Otočné židle - více společenské
Židle, které lze otočit do strany, se stávají více společenskými, protože se během jednání můžete snadno otočit k osobě, která má slovo. Kromě toho takové modely usnadňují střídání pozic při dlouhém sezení, díky čemuž mohou účastníci zůstat během schůzky bdělejší.

Vyhněte se překážejícím nohám
Dbejte na to, abyste vybrali nohy židlí, které jsou kompatibilní s nohami stolu, aby se nohy židle a stolu navzájem nerušily. Důležité je také, aby pod stolem bylo 63 cm volného prostoru, aby se nohy židle o nic v podnoží neopíraly - ale také aby nohy stolu nebo opěrky nekolidovaly s konstrukcí židle. Pokud si koupíte hotovou sestavu, konstruktéři na to již mysleli.

Správná kolečka pro podlahu
Otočné sedáky a otočná kolečka umožňují větší volnost pohybu během konferenčních jednání. Zkontrolujte, zda jsou kolečka vhodná. Jsou vhodná pro typ podlahy v místnosti? Platí pravidlo: Měkká kolečka na tvrdé podlahy a tvrdá kolečka na měkké podlahy. 

Zahrňte všechny typy postav
Jaký je tvar, šířka a maximální nosnost židlí, o kterých uvažujete? Protože židle v zasedací místnosti nebudete používat jen vy, je důležité zvážit všechny možné typy a tvary postav. Nechcete přece, aby vaši zaměstnanci nebo zákazníci seděli nepohodlně.

Multiplikační efekt
Když se rozhodujete mezi různými modely a typy čalounění, nezapomeňte na multiplikační efekt. Jak vypadá židle, o které uvažujete, v kombinaci s mnoha podobnými židlemi? Zvýrazní se barvy a minimalizují se tvary. Nábytek v bledých barvách působí lehčím dojmem a zdá se, že zabírá méně místa. Experimentujte s vizuálním efektem nábytku v závislosti na velikosti místnosti. Tmavé čalounění snižuje riziko špinavých otisků prstů, ale může zviditelnit světlé vlasy a prach.

Máte zájem o spolupráci?

Vyplňte následující formulář a my se vám během následujících 2 pracovních dnů ozveme.
Typ organizace
Vaše zprávaPřílohy
Kliknutím na tlačítko "Odeslat" souhlasíte s Ochranou osobních údajů.

Ať vám neunikne žádná důležitá novinka…

Přihlašte se k odběru našeho newsletteru a nechte si zasílat tipy na nové výrobky, zajímavé články a upozornění na speciální nabídky přímo do vašeho emailu.
Prosím vyčkejte...