Zásady pro hybridní práci
Zde je vzor zásad pro hybridní práci, tedy kombinaci práce v kanceláři a práce na dálku. Jedná se o nejběžnější formu kancelářské práce, která je zde i nadále. Díky tomu můžete vytvořit lepší podmínky a pokyny pro své podnikání a přizpůsobit je způsobu práce, který vám vyhovuje. Vyplňte je nebo je použijte jako vodítko a základ.
Úvod
Zásady hybridní práce jsou vodítkem pro to, jak vaše firma přistupuje k možnosti pracovat z domova i na pracovišti v kanceláři. Definujte, co se vztahuje na práci z domova, ve vzdálených pracovištích a v kanceláři.Účel a cíle politiky
Objasněte účel a cíle této hybridní pracovní politiky. K čemu se má používat a na koho se vztahuje. Poskytněte strukturu, jak řešit pracovní dobu, dny v kanceláři a zásady týkající se schůzek atd.Pozadí
Popis zdůvodnění politiky. Změny v pracovních postupech po pandemii, požadovaná flexibilita a rovnováha mezi prací v kanceláři a prací na dálku.Pokyny a doporučení pro hybridní práci
Popisuje aktualizovaná pravidla týkající se pevné pracovní doby pro lepší spolupráci při práci z domova. Mít systém, do kterého můžete zaznamenávat, které dny jste v kanceláři, hybridní schůzky a společenské aktivity s pevně stanovenými dny, jako příklad.Ať vám neunikne žádná důležitá novinka…
Přihlašte se k odběru našeho newsletteru a nechte si zasílat tipy na nové výrobky, zajímavé články a upozornění na speciální nabídky přímo do vašeho emailu.Prosím vyčkejte...