V šuplíkách máte tolik věcí, že nakonec nemůžete nic najít? Změňte to!
Bojujete s nepořádkem v zásuvkách? Papíry, desky, poznámky, kancelářské sponky, psací potřeby, kabely… To vše a ještě mnohem víc máte na jedné hromadě?
Udržet si v zásuvkách kancelářského stolu pořádek nemusí být těžké. Potřebujete k tomu jen ty správné doplňky – a také trochu disciplíny. Můžete se těšit na přehledné šuplíky, v nichž všechno bez problémů najdete.
Zásuvky si zorganizujte podobně jako pracovní stůl
Drobné pomůcky, jako jsou kancelářské sponky, sešívačka, izolepa, razítka či psací potřeby, můžete mít vždy po ruce, aniž by překážely.
S uspořádáním stolu vám pomohou třeba kancelářské odkladače na dokumenty, stojánek na bloček, různé boxy či organizér na stůl. Do toho přehledně naskládáte vše od psacích potřeb až po izolepu. A podobně můžete rozsegmentovat i šuplíky. Vložte do nich otevřené boxy či organizéry. Koupíte dokonce i organizéry určené přímo do zásuvek.
Vyhrajte si s barvami a zbavujte se nepotřebných věcí
Desky a organizéry různých odstínů vám pomohou na první pohled najít to, co hledáte. Smlouvy jsou v zelených deskách, výplatnice v červených, formuláře třeba v modrých. Zapojte barvy do svého pracovního dne. Nicneříkající hromádky dokumentů budou najednou mnohem přehlednější. A pokud se vám toto řešení nezamlouvá, alespoň si desky nadepište.
Zbavte se již nepotřebných dokumentů, a to, pokud možno, hned. Vytiskli jste si prázdný formulář pro jistotu pětkrát? Po jeho správném vyplnění můžete zbylé papíry skartovat. Neukládejte je na později. Nebo pokud možno vůbec zbytečně netiskněte několik kopií dokumentů, které si můžete vytisknout v případě potřeby kdykoliv. Poděkuje vám nejen příroda, ale i zaměstnavatel. A konec konců i zásuvky, které nebudou tolik přeplněné.
Šuplíky už to nezvládají? Pak potřebujete další úložné prostory
Do kancelářského kontejneru se zásuvkami ani na stůl se vám všechny nezbytnosti zkrátka nevejdou, a to ani při použití sebelepších organizérů? Pak je načase zažádat si o další úložné prostory – třeba kancelářské skříně či regály na šanony. S přehledným ukládáním dokumentů pak pomohou i kartotéky.