Stylové řešení pro oddělení letecké nákladní dopravy Schenker AS

Stylové řešení pro oddělení letecké nákladní dopravy Schenker AS

Když měla společnost Schenker AS na podzim roku 2020 přesunout své oddělení letecké nákladní dopravy v norskému Gardermoenu do nových prostor, vybrala si jako hlavního dodavatele kancelářského nábytku společnost AJ Produkty. Projektová manažerka z norské pobočky AJ Anniken Sørli pomohla zákazníkovi s celým procesem od plánování až po kompletní vybavení. Výsledkem bylo stylové řešení na míru předané v dohodnutém termínu.

Oddělení Schenker AS v Gardermoenu je součástí větší skupiny zastoupené ve 140 zemích. V roce 2019 vykázala norská divize obrat 4,1 miliardy NOK a právě norské oddělení nákladní dopravy si nechalo své prostory vybavit společností AJ Produkty.

 

Malá zasedačka pro dva s konferenčními židlemi Fairfield

 

Pečlivý a pohodlný výběr nábytku

Výběr nábytku a vybavení do nových prostor probíhal v showroomu AJ Produkty v Kløftě. Zákazníci si zde mohou jak prohlédnout, tak i vyzkoušet nábytek a doplňky do kanceláře, zasedací místnosti, jídelny a dalších firemních prostor. Výběr produktů je díky tomu jednodušší a zajímavější. Pro lepší představu, jak bude nábytek uspořádán v nových prostorách, jsme připravili několik 3D návrhů. Realistická vizualizace interiéru s vybranými produkty pomůže jednoduše odhalit místa, která budou potřeba upravit či úplně změnit. V rámci tohoto procesu vzniklo i několik návrhů barevných variant, které zákazníkovi pomohly při rozhodování.

Vše smontováno a předáno včas

Nová pracoviště pro 46 zaměstnanců byla sestavena z výškově nastavitelných stolů, kancelářských skříní Modulus a paravánů Zip Rivet. Do zasedací a odpočinkové místnosti byly použity konferenční židle Fairfield, do společných prostor pak židle Gander a lounge nábytek z řady Copenhagen. Zajistili jsme, aby všechny produkty, které si společnost Schenker AS objednala, byly včas dodány, smontovány a připraveny k použití. Firma se tak mohla hned poté, co montážníci dokončili svoji práci, přesunout do nových, kompletně zařízených prostor.

 

Kancelářské skříňky Modulus mohou sloužit i k rozdělení prostoru

 

Flexibilní řešení na míru

Úzký dialog, který v AJ Produkty vedeme s našimi zákazníky, může vyústit i v nabídku produktů vyrobených na míru. Využila toho i společnost Schenker AS, která požadovala speciálně upravený stůl pro snadné zpracování poštovních zásilek. Podařilo se nám vyrobit a dodat velice praktický pracovní stůl, jehož výšku si může každý uživatel přizpůsobit podle svých potřeb. K výrobě stolu jsme použili základní komponenty výškově nastavitelného stolu Modulus, který máme běžně v nabídce.

 

Balicí stůl Modulus vyrobený na zakázku

 

Náš klient potřeboval provést i další úpravy, například změnit barvy, výběr produktů nebo počet kusů. Ocenil tak flexibilitu společnosti AJ Produkty a možnost speciálního řešení na míru:
U větších projektů je potřeba počítat s dodatečnými úpravami a doplňováním vybavení poté, co se začnou nové prostory používat. V tomto směru odvedl náš hlavní dodavatel skvělou práci. Dokázal nám dodat nábytek vyrobený na míru, nemluvě o vstřícném přístupu při úpravách počtu a druhu objednaného zboží.“
Ida Edlund, Business Developer - Air Freight Norway, oddělení Schenker AS, Gardermoe

Ať vám neunikne žádná důležitá novinka…

Přihlašte se k odběru našeho newsletteru a nechte si zasílat tipy na nové výrobky, zajímavé články a upozornění na speciální nabídky přímo do vašeho emailu.
Prosím vyčkejte...