Kontejner či nástěnka vám pomohou s úklidem v kanceláři
Efektivní úklid veškerých dokumentů a kancelářských pomůcek uvolní místo nejen na stole, ale i ve vaší mysli. A s následným udržováním pořádku vám dokáže pomoci několik vychytávek.
Důležité dokumenty uzamkněte do zásuvky
S přehledným uspořádáním dokumentů pomůže šuplíkový kontejner. Vybírat můžete z modelů o různých rozměrech, designech i počtech zásuvek. Díky kvalitním kolečkům lze kontejner dle potřeby přesouvat. Některé modely nabízejí možnost uzamčení první zásuvky: tu tedy můžete použít třeba k uskladnění důležitých dokumentů.
Kontejner se zásuvkami už pod stolem máte a nestačí to? Pak si klidně pořiďte druhý nebo přemýšlejte o dalším typu úložného prostoru. Jednou z možností jsou policové regály na šanony a další dokumenty. Elegantněji pak působí skříňky s dvířky, která lze v případě potřeby i zamknout.
Nástěnka či magnetická tabule vám nedovolí na nic zapomenout
Důležité manuály nebo tabulky můžete připevnit třeba na nástěnku. Klasikou je korková nástěnka, ale její povrch může být potažen i plstí či lnem. Pořídit si můžete i magnetickou tabuli. Vedle připevněných dokumentů lze pak dle potřeby dopisovat poznámky. Nemůžete se rozhodnout? Zvolte kombinovanou nástěnku. Polovinu tvoří magnetická tabule a druhou část látková nástěnka.
Veškeré dokumenty, smlouvy a šanony máte uspořádané a přesto na vašem stole vládne chaos? Zkuste lépe zorganizovat i další předměty: psací potřeby, kalkulačku, nabíječky, kabely a podobně. S tím vám pomohu speciální organizéry, kancelářské odkladače, stojany na spisy či úložné krabice.
Nepodceňujte pořádek a systém v kanceláři
Myslíte si, že by vás úklid kanceláře jen zdržoval a že jde o zbytečnou činnost na kterou nemáte čas? Zkuste si vzpomenout na drahocenné minuty, které pravidelně ztrácíte hledáním založených dokumentů či manuálů. Když si ve všem uděláte pořádek a dokážete jej udržet, v budoucnu naopak ušetříte spoustu času.