Zorganizujte si své pracovní místo
Nejspíš znáte frázi „pořádek je pro blbce, inteligent zvládá chaos“. Určitě se nehodí na každého. Jistá míra bohémství může mít vliv na kreativitu, ale většině z nás nepořádek a zmatek spíše bere energii a čas a tím snižuje efektivitu našeho pracovního výkonu. A stejně tak našim kolegům.
Uklizený stůl nás naopak může pozitivně motivovat k dosažení lepších pracovních výsledků. Chaotické pracovní místo narušuje schopnost soustředit se.
Nepořádek versus pořádek
Na chvíli se vžijte do role zákazníka nebo vašeho obchodního partnera. Jaký účinek má na vás nepořádek v kanceláři? První dojem těžko zvrátíte a určitě je jednodušší zapůsobit profesionálně hned na začátku obchodního vztahu. Zákazník si o vás může myslet, že nezvládáte svou práci nebo že jste nedůvěryhodná osoba. Uklizený stůl působí profesionálně a pečlivě!
Dejte svému stolu řád
K uspořádání pracovní plochy vám snadno pomůže stolový paraván se závěsnou lištou. Má mnoho chytrých doplňků, které vám ulehčí organizaci vašeho pracovního místa. Stolový paraván také poskytuje soukromí a pohlcuje zvuk!
Zavěste obrazovku počítače na šikovné rameno na monitor a získejte tak více prostoru na stole. Pokud monitor pověsíte do správné výšky, ulevíte navíc vašim očím, zádům, šíji. Předejte tak chybnému držení těla a tím i mnoha zdravotním obtížím.
Třiďte více
Na lištu stolového paravánu můžete zavěsit třídicí přihrádky na dokumenty, katalogy a další tiskopisy, které potřebujete mít po ruce. Uvolní vám místo na stole, který pak působí čistým a uklizeným dojmem. Pokud nepotřebujete přímo třídicí přihrádky k paravánu ani zásuvkový box či kancelářské odkladače, stačí pořídit základní sadu kancelářských potřeb. I s ní na svém stole vytvoříte příjemně organizované prostředí.
Pod stolem
Dokumenty a kancelářské potřeby můžete ukládat také do zásuvkového kontejneru, který šikovně umístíte pod desku stolu, aniž by zabíral místo v kanceláři. S organizérem do zásuvek navíc nebudete ztrácet čas hledáním sponek na papír a jiných kancelářských potřeb. Ve velké zásuvce můžete ukrýt i tašku. Elegantním řešením pro ukládání listin jsou také úložné krabice, které usnadní přenášení a představují praktický úložný prostor. Pro ukládání nebo stěhování kancelářských spisů i jiného materiálu můžete také využít archivační krabice.
Kabely, kam se podíváš
Také vám všude pod stolem visí kabely? Není to příjemný pohled, že? Zachytí se do nich kdeco a usazuje se na nich prach. Skryjte je v praktické svazkovací spirále. Pomůže vám zorganizovat kabely a zabrání jejich zamotávání.
Napájecí a přívodné kabely můžete také skrýt v elegantním a nenápadném boxu na kabely. S organizéry kabelů se vám už nevzhledné klubko zaprášených zamotaných kabelů nikdy více pod stolem neobjeví.
Udržte si pořádek
Užitečným pomocníkem pro organizaci vašeho pracoviště je také přenosný štítkovač. S ním můžete okamžitě vytvářet stylové štítky a nikdy nezapomenete, kam věci patří. Pomůže vám rychle a přehledně označit dokumenty a výrobky a účinně tak uspořádat věci na pracovišti. Pokud označíte kabely v úschovném boxu, rychle zjistíte, který kabel musíte vytáhnout, chcete-li s sebou vzít třeba nabíječku k notebooku. Pro lepší přehlednost můžete také označit třídicí přihrádky na dokumenty. S přenosným štítkovačem se vám zkrátka lépe podaří udržet pořádek ve vašich dokumentech.
Toto bylo jen pár tipů jak vytvořit, ale i udržet pořádek na vašem pracovišti. Lepší organizace vašeho pracovního místa vám ušetří spoustu času a energie a pomůže zapůsobit na zákazníky či obchodní partnery. Zároveň také zvýšíte efektivitu vaší práce. Pro více nápadů prolistujte náš katalog. V AJ Produktech si určitě vyberete!